Reklamacia

Naine.cz
Pravidla reklamace


Reklamáciu je nutné uplatniť bez zbytočného odkladu ihneď, akonáhle sa vada objavila. Prípadné predĺženie pri pokračujúcom užívaní tovaru môže spôsobiť zhoršenie vady a následné znehodnotenie tovaru, ktorý môže byť dôvodom zamietnutia reklamácie.

Záručná lehota na tovar je 24 mesiacov a nemožno zamieňať so životnosťou tovaru, tj. Dobou, počas ktorej pri správnom používaní a správnom ošetrovaní vrátane údržby môže tovar vzhľadom k svojim vlastnostiam a účelu a rozdielností v intenzite jeho používania vydržať. Za vadu nemožno považovať zmenu (vlastnosti) tovaru, ktorá vznikla v priebehu záručnej doby v dôsledku jeho opotrebenia, nesprávneho používania, nedostatočnej alebo nevhodnej údržby, v dôsledku prirodzených zmien materiálov, z ktorých je tovar vyrobený, v dôsledku akéhokoľvek poškodenia užívateľom či treťou osobou alebo iného nesprávneho zásahu.

V prípade, že kupujúci po prevzatí tovaru zistí, že tovar je iný ako objednaný, alebo je tovar chybný, kontaktujte nás najlepšie do 7 dní na email info@naine.sk

Reklamácia sa považuje za riadne uplatnenú, ak je reklamovaný tovar kompletný a reklamácii nebránia obecné zásady hygieny. Zákazník je povinný predložiť reklamovaný tovar vyčistený, a hygienicky nezávadný. Spoločnosť Generl Soul s. r. o. prevádzkujúce e-shop www.naine.sk je oprávnená odmietnuť prevziať k reklamácii vybavenie tovar, ktorý nebude spĺňať vyššie uvedené zásady všeobecnej hygieny

Reklamácia vrátane odstránenia vady bude vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa uplatnenia.

Prečítajte si reklamačné podmienky > viz reklamačný formulár

 

Postup reklamace

 

Vyplňte prosím formulár na reklamáciu, aby sme presne vedeli o akú chybu ide a starostlivo zabalenú zásielku nám zašlite na adresu:
Czech Soul
Karásek 2262/1i
62100 Brno
Česko

V prípade schválenej reklamácie postupujeme nasledovne: pokiaľ je to možné, produkt pošleme na opravu, ak nie je oprava možná tak tovar vymeníme za nový kus alebo vrátime peniaze.
V prípade neschválenej reklamácie (mechanické poškodenie, bežné obnosený) zašleme produkt späť v pôvodnom stave.
 

Myslete udržitelně


 V rámci bežného nosenia a užívaní sa vám uvoľnila nitka alebo odlepil kus loga? Nie je to dobre, ale bohužiaľ aj to sa stáva. Máte samozrejme právo takýto produkt reklamovať, ale počítajte s tým, že nám vybavenie reklamácie môže zabrať až 30 dní.

Je tu ale aj ďalšia možnosť: Máte v okolí šikovnú mamičku, babičku alebo kamarátku, ktorá vám túto vadu zvládne opraviť? Alebo to zvládnete aj sami? Napríklad odlepené logo stačí mnohokrát len zažehliť.
Týmto spôsobom si môžete ušetri čas strávený v rade na pošte, ale aj čas po ktorý čakáte, než výrobca túto drobnú vadu opraví. Naviac je toto i viac ekonomická a udržateľná variant.

Ak sa rozhodnete pre toto riešenie, dajte nám o tom určite vedieť! Pošlite nám na email info@naine.sk fotku poškodeného tovaru, opravený výsledok a my vám na oplátku ponúkneme individuálne kompenzáciu!

Akú variantu si vyberiete necháme na vás.